گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

گل رخ

پلنگ

1394/2/20 10:20
نویسنده : بابای گل رخ
2,118 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

اوایل تابستان 91 ، وقتی با شهاب رفته بودم کلاس های تابستانی آموزش و حفظ قرآن ، خانمی که از بچه ها ثبت نام می کرد با دیدن صورت زخمی شهاب با تعجب پرسید : این بچه چرا اینقدر صورتش زخمی و خون آلود است ؟!!!

 

گفتم : راستش رو بخواهید ، یک پلنگ در خانه نگهداری می کنیم و این زخم های صورت هم اثر ناخن های همان پلنگ است ! . وقتی با تعجب زیاد آن خانم مواجه شدم ، توضیح دادم که دختری یک ساله داریم که علاقه ی زیادی به ناخن کشیدن روی صورت برادرش دارد ! . 

هر چقدر ناخن های گل رخ رو از ته کوتاه می کردیم ، باز هم زبانه ای ناخنی پیدا می کرد که خطی روی صورت شهاب بکشد ؛ نگران باقیماندن زخم ها بودیم و کارمان شده بود نصیحت کردن شهاب برای درگیر نشدن با گل رخ و روش دور ماندن از پنجه های یک پلنگ ! ...

بعد از مدتی گل رخ این عادت خطرناک رو کنار گذاشت و به خط کشیدن روی دیوارها روی آورد ! ؛ کافی بود که خودکار یا مدادی را پیدا کند و کل دیوارها را در لحظه ای غفلت ما ، خطی ممتد بکشد ! ؛ امروز با دیدن عکس های سال 91 یاد ناخن کشیدن های گل رخ افتادم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پ
23 اردیبهشت 94 21:13
امید که همین طور پلنگ باقی بمونی گلرخ خانم !!!!!!!!!!
مهدی شمس آبادی
27 اردیبهشت 94 12:10
این بلاگفا رو بگم خدا چیکارها نکنه!!! از پلنگ شما بدترترینا!! نه چهره ی مرا که چهره ی بسیاری را شخوده است!! بهش بگو پدرآمرزیده قصد جابجایی داری هشداری بده شاید کسی خواست مطالبش را ثبت و ضبط کند و حالا که انگار کار ازکار گذشته بساط عذر و پوزش و از اینجور حرفای نیرز!!! اصولا خط داشتن خوبه!! حالا این گل رخ خانم اینهمه هنرمندانه بر چهره ی شهاب !!! خط کشیده یا بر دیوار منزل شما شاکییید!! ای هنر...!
بابای گل رخ
پاسخ
بالاخره مشکل بلاگفا حل شد یا نه ؟ من یک راه حل خوب زمانی یادتان داده بودم ... .
خودمــ):
29 اردیبهشت 94 22:35
خخخخخــــ):
فاطمه لاسمی
6 دی 94 21:40
دختر پلنگ من و یاد خودم میندازه عالیه
ایلیا
28 آذر 97 12:42
چرا این شهاب‌الدین اینقدر مظلومه؟ اینقدر مظلوم که باباش هم یادش رفته یه پسر داره و همه‌ی زندگیش شده گل‌رخ. اون وقت میگید بچه‌های اول یکم از نظر محبت پدر و مادر برابرترند!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد