گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

گل رخ

معرفی

1394/3/10 9:45
نویسنده : بابای گل رخ
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

- دختر خانم ، اسم شما چیه ؟

- من یک گل رخ خانم هستم !!! 

- میای با من بریم خونمون و دختر ما بشی ؟

- نه ، من یک دختر مامانم هستم ؛ نمی تونم دختر شما باشم ... .

 

قسمتی از مکالمه ی گل رخ با یکی از بازدید کنندگان آرامگاه فردوسی ؛ وقتی که همراه با خانواده ی جناب رضایی برای بازدید رفته بود طوس ؛ شنبه ی هفته ی گذشته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پ
11 خرداد 94 21:50
برگ تمنا بریخت،شاخ گل نسترن!
یه دوست
28 آذر 97 12:40
عزیززززززم😍 چه معرفی شیرینی؛ گل‌رخ خانم! یه رگه‌هایی از غرور و خودشیفتگی توش موج میزنه که کمتر توی بچه‌‌ها میشه دید. البته این خاصیت بارز فروردین‌ ماهی‌هاست. خدا براتون حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد