گل رخگل رخ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گل رخ

سفر تابستان

1394/6/5 10:08
نویسنده : بابای گل رخ
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

18 مرداد ، صبح زود از مشهد حرکت کردیم و 27 مرداد ، آخر شب به مشهد رسیدیم . سفر امسال ما 10 روز طول کشید و کمی از سال های قبل کوتاه تر بود اما متنوع تر .

از مشهد رفتیم هشتگرد ، خانه ی رضایی ها ؛ از هشتگرد رفتیم تبریز ، همراه رضایی ها ؛ از تبریز رفتیم جلفا ؛ از جلفا و در امتداد جاده ی مرزی و ساحل ارس رفتیم به جایی به نام " عاشقلو " ؛ از عاشقلو ارس را رها کردیم و از قلب جنگل ارسباران گذشتیم و به " کلیبر " رسیدیم ؛ از کلیبر و در مسیر اهر رفتیم مشکین شهر و آب گرم های متعددش ؛ از مشکین شهر رفتیم سرعین ؛ از سرعین رفتیم خلخال و از گردنه ی فوق العاده ی خلخال - اسالم گذشتیم و از گیلان سر در آوردیم ؛ ساحل زیبای تالش را دیدیم و از طریق اتوبان رشت - قزوین به هشتگرد برگشتیم ؛ دوباره و در یک رانندگی نفس گیر و طولانی ، از هشتگرد برگشتیم به مشهد .

قرار بود به دماوند و " آغوش دیو سپید " هم سر بزنیم که ... نشد .

در چند روز آینده قسمت هایی از سفر رو بیشتر شرح و تفصیل خواهم داد ؛ دیدنی های تبریز ، کندوان ، جلفا و ارس ، کلیساهای مرزی ، جنگل ارسباران و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدی شمس آبادی
14 شهریور 94 14:05
نمیدونم نظرم رسید یا نه! پس مکررش میکنم این سیاهه ی شهرها و جایها رو که دیدم از ذهن گذروندم که یه چیزی بهت بگم ، یه چیزی مثل این: از این شهر رفتیم خونه ی فلانی از اونجا با فلانی رفتیم بهمان جا بعد گذرمون به بیسارگاه از اونجا زدیم به جاده _ خیلی حال دادا_ و رسیدیم به یه جای دیگه و ... همین جور بگیر و برو تا ... و بعد بگم این که نشد شرح سفر و ته مطلب دیدم اوه!! قراره با شرح و عکس و تفصیلات بعد برسی خدمتمونو منتظرانیم هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند. دی میشد و گفتم صنما عهد به جی آر گفتا غلطی خواجه در این عهد وفا نیست! حالا شما وفا کن !! بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد ای زرد روی عاشق تو صبر کن وفاکن!
بابای گل رخ
پاسخ
منتظر حس نوشتنم ؛ مثل قیصر امین پور که روزی گفت : " بازوان حس شاعرانه ام زخم خورده است . " ؛ من هم یک زخمی خورده ام اما نمی دانم از کجا و به کجا ؟!! حس نوشتن ندارم ؛ " تبریز " را در ذهن آماده ی نوشتن کرده ام اما جاری بر صفحه کلید نشده است .
پ
17 شهریور 94 19:23
چرا تاتهران اومده بودین به من نگفتین!!!!!؟؟؟؟؟؟
بابای گل رخ
پاسخ
ما 18 مرداد از " آزادگان " گذشتیم و رفتیم کرج ؛ 27 مرداد هم از آزادگان گذشتیم و رفتیم مشهد !!!
ایلیا
27 آذر 97 18:48
چقدر خوبه که برنامه‌ی سفر هر سال‌تون رو دارید. آدم یه انرژی تازه می‌گیره برای کل سال. من که فقط سالی یکی دوبار دو یا سه روزه میام مشهد. کل سفر زندگیم همین بوده. البته هیچ جا مشهد نمیشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد