گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

گل رخ

شروعی دوباره

1394/10/21 21:12
نویسنده : بابای گل رخ
3,661 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نزدیک به پنج ماه هست که وبلاگ گل رخ مطلب و نوشته ی تازه ای نداشته ؛ نه این که نوشته ای نداشتم ، حسی برای نوشتن نبود ! .
در این نزدیک به پنج ماه ، کلی مطلب و موضوع در ذهنم می چرخید که بنویسمشان ؛ رفتن گل رخ به مهدکودک ، کلاس ششم شهاب و آزمون ها آمادگی برای ورود به مدارس خاص در دوره ی متوسطه ، وضعیت تدریس های صبحگاهی من بعد از قریب به 12 سال ، فروش خانه ، خرید خانه ی جدید و کلی مطلب و نوشته ی دیگه .
از قبل هم نوشته زیاد بود اما همین تغییر ساعات کار از عصر به صبح و تغییر ساعات خواب از روز به شب (!) باعث شده بود که حس نوشتنم ضربه ی روحی شدیدی بخورد و تا کنار آمدن با این تغییرهای عمده ، پنج ماهی زمان لازم بود .
شروعی دوباره خواهم داشت ...

پسندها (0)

نظرات (2)

علی اصغر
27 دی 94 11:19
سلام بابای گل رخ. اینطور که معلومه گل رخ شما کمی بزرگتر از ابوالفضل منه. غرض از مزاحمت اینکه من دنبال دستگاه کره گیری بودم که به یکی از پست های شما برخوردم و 2 سوال برام پیش اومد. اول: با همزن برقی چه مدت طول میکشه تا ماست کره بشه (برای مثلا 5 کیلو ماست) دوم: برای بدست آوردن هر یک کیلو کره چه مقدار ماست لازمه. ممنون میشم جوابم رو به *** تلگرام کنید.
ایلیا
30 آذر 97 19:29
شروعی دوباره و شروع‌هایی دوباره داشتید. آهسته و پیوسته ادامه بدهید اما نوشتن را کنار نگذارید. حیفه آدم‌هایی با قلم توانای شما ننویسند و این خاطرات، تجربیات و رسوم ارزشمند فراموش شوند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد