گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

گل رخ

اولین

1395/3/31 14:13
نویسنده : بابای گل رخ
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

شنبه 29 خرداد ( پریروز ) اولین دندان شیری گل رخ افتاد . 2 هفته ی قبل و در فردوس بود که برای اولین بار گفت دندونش تق تق صدا میده و نگاه کردیم دیدیم که بعله ! ، اولین دندان های شیری ، اولین دندان های از دست رفته هم خواهند بود ! .

دندون بغل دستی این دندون افتاده هم شل شده و احتمالا توی همین روزها می افته . شهاب که خیلی با دندون های شیری سمجش مشکل داشت و مجبور شدیم چندتایی رو با کمک دندان پزشک بکشیم ؛ چند تا رو هم من با موچین کشیدم و هنوز هم چند تای دیگه مونده .

احتمالا برای گل رخ هم همین طور بشه ...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

احمد
5 تیر 95 19:36
مبارکه البته ما وقتی کوچیک بودیم دندان های شیری خودمون رو پدرومادرا با گازانبر می کندند
بابای گل رخ
پاسخ
برای شهاب ما هم همین جوری بود !
مهدی شمس
15 تیر 95 10:42
مرا بسود و فرو ریخت هر چه دندان بود! پس چیزی هم از فن دندان کشیدن می دانی! کلا اونایی که یه دوره ای بهشت بودن با انواع علوم و فنون کم و بیش آشنایند!
بابای گل رخ
پاسخ
اتفاقا دندان دوم رو خودم کشیدم ، از لثه آویزان بود و فقط باید می کشیدمش . چند تایی از دندان های شهاب رو هم خودم کشیده بودم .
مامان فاطمه
27 آذر 97 18:44
من که نفهمیدم دندون‌های فاطمه چطوری افتاد. یه دفعه میدیدم یکی از دندون‌هاش نیست 😄 تنها چیزی که براش اذیتم نکرد افتادن دندون‌های شیری‌ش بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد