گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

گل رخ

شروع دوباره ، مثل تمام شروع های این سه سال

1397/9/25 20:00
نویسنده : بابای گل رخ
480 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا
هنوز نتونستم بلند بشم و شروع کنم به زنده کردن وبلاگ گل رخ بعد از یک سال

حضور در تلگرام تقریبا تمام توش و توان منو برای نوشتن می گیره و وقتی برای باقی کارها توی فضای مجازی نمیزاره ؛ انگار این شبکه های اجتماعی ویروس ها و آفت های فضای مجازی شدن که به هر وبلاگی سر می زنم می بینم مدت ها از آخرین به روز رسانی هاش گذشته و کمتر وبلاگی هست که هنوز مثل قدیما زنده و پویا مونده باشه .

بارها و بارها تلاش کردم برای نوشتن دوباره و باز هم در بر همون پاشنه ی سه سال اخیر چرخیده ؛ شبکه های اجتماعی گسترده شدن اما کم عمق و سطحی و مملو از آدم های سطحی ؛ یه عکس و یه جمله شده تمام خلاقیت و نویسندگی بخش بزرگی از آدم های فعال توی اون شبکه ها ؛ در حالی که نویسندگی و نوشتن چیزی فراتر از تک جملاتِ سطحی بوده و هست .
 

یه بار دیگه می خوام شروع کنم به نوشتن و خیلی دوست دارم که بتونم ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ایلیا
26 آذر 97 0:34
سلام
تبریک برای شروعی دوباره
منتظر نوشته‌های خوب و ارزشمند شما هستیم.

موفق باشید.
بابای گل رخ
پاسخ
سلامت باشید و پاینده
یه دوست
26 آذر 97 8:03
سلام
حتماً می‌تونید بنویسید.
خوشحال هستم که دوباره به فضای آرام وبلاگ برگشتید و شروع به نوشتن دوباره کردید. خوندن نوشته‌های شما برام خیلی جذابه.
راستی یه سئوال فنی، گفته بودید که یاس رازقی توی تمام فصول گل میده اما یاس من دو ماهه که گل نداده. مشکل کجاست؟
بابای گل رخ
پاسخ
سلام 
اجازه بدید که برگردم و تمرکز کنم تا جواب بدم آرام
یه دوست
26 آذر 97 13:38
سلامی دوباره باشه هر وقت تمرکز کردید جواب بدید البته به همه ی سئوال هام چشمک ممنون
نازی
26 آذر 97 14:58
نقطه سر خط در سطرهای نانوشته ای که صفرها در شروع دوباره سرگردانند و قلم از پوچی تکرار در خانه ی روشن خاموش است تا به هوای تو آخرین نقطه ی بی آغاز بر لبان دفتر فرصتی دوباره یابد "علی مهیار" بازگشت مجددتون رو به وبلاگ تبریک میگم. شاد باشید و پاینده  
حنانه
26 آذر 97 20:57
موفق باشین
رضا
30 آذر 97 19:10
سلام و تبریک برای شروعی دوباره منتظر نوشته‌ی یلدایی‌تون هستم
ایلیا
1 دی 97 19:17
سلام با اینهمه بازدید کننده و نظر هنوز انرژی و انگیزه برای نوشتن پیدا نکردید؟
محمد
3 دی 97 17:36
نمی‌خواین بنویسید؟
مامان مهلامامان مهلا
2 خرداد 98 11:07
عالیه! منم دقیقا مثه شما چند وقته که دوباره برگشتم به وبلاگم و دلیلش هم آسانتر شدن آپلود عکس و نوشتن هست که از طریق تلگرام انجام میگیره... واگه تلگرام خوبی در حقم کرده باشه همین همکاری با  نی نی وبلاگه 😉 و البته من نویسندگیم به خوبی شما نیست! عالی مینویسین !منتظر پستهای جدیدتون هستم👍  
مامان مهلامامان مهلا
2 خرداد 98 11:10
یه پیام گذاشتم براتون نمیدونم اومد یا؟🤔 خلاصه ش اینکه نویسندگیتون عالیه! منتظر پستهای جدیدتون هستم👍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد