گل رخگل رخ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

گل رخ

شروع فصل بافتنی !

1393/8/7 22:49
نویسنده : بابای گل رخ
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

اول :

با سرد شدن هوا ، انگار حسی در مادر ها بیدار می شود که اسمش را می توان گذاشت : " حس بافتنی " ! .

در مشهد هزاران مادر کنونی یا مادر آینده به شکل غریزی و غیر ارادی رهسپار دروازه طلایی و بازار خاتم می شوند تا قسمتی از این حس را درمان کنند ! ؛ پاساژ پروانه که در تمام بهار و تابستان رونقی نداشته ، ناگهان با هجوم  عاشقان و سوته دلان بافتنی مواجه می شود ؛ این بازار زیرزمینی نقلی ، مرکز اصلی خرید وسایل بافتنی در مشهد است . 

امسال به سنت هر ساله رفتیم برای خرید کاموا ؛ برای من یک کلاف پشم صددرصد برای کلاه ؛ برای شهاب هم طبق معمول کلاهی تازه ، چون شهاب عادت داره که هر ساله و به دفعات قسمتی از دسترنج مادرش رو در مدرسه گم کنه ! ؛ برای گل رخ هم شال و کلاه جدید ...

 

دوم : 

رفتیم عکاسی و از بچه ها عکس پرسنلی ! گرفتیم .

 

 

عکس های قبلی شهاب خیلی بچه گانه بود و گل رخ هم برای دفترچه بیمه نیاز به عکس داشت .

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان عاطفه
7 آبان 93 22:53
پر آبی
10 آبان 93 18:38
دستمریزاد به مامان گلرخ که حس بافتنی مادرانه اش خیلی خیلی گرمه.منتظردیدن این هنرمهربان هستم.
مهدی شمس آبادی
14 آبان 93 14:25
اولا مراقب باش کلاه سرت نره !! و ما هم که چون گوش شنوا نداشتیم و نداریم گرفتار همان دوسه طرار شدیم که مولانا گفته بود و این بار کلاه از سر شمس برداشتند!!! و چرند و پرند دهخدا را بخوان و به شهاب هم توصیه کن بخواند و برای کاندیداها خیلی نافع است!! راستی شما انگار قبل از اینکه شهاب را راهی مدرسه کنید یکی دو سالی برای کسب تجربه ریاست انجمن اولیا و مربیان را تقبل فرموده اید و باند بازی را ما در بیمارستان تجربه کرده ایم و شما در مدارس!! عجالتا یک اسفند دود بفرمایید و ان یکاد را هم بخوانید که این گل رخ چشم نخورد !! حالا سر این شهرآشوب هربلایی آمد آمد!! عزاداریهاتان هم مقبول درگاه حق و شما کدام تکیه و حسینیه و مسجد فردوس حاضری می زنید؟ از آداب و رسوم عزاداریهاتان بنویسید ، با این مدرنیسم بی حیا چارروز دیگر خبر و اثری از آیینهای عزاداری نخواهد ماند لااقل گوشه ایش را شما حفظ کنید و خدا قوت . کلافه مان کردید سرکلاف را گم کردیم و کلاف سردرگم شدیم !! و شما هم اصطلاح " رود شدن " را دارید برای همچین اوضاعی یانه ؟
بابای گل رخ
پاسخ
" رود شدن " یا " ور رود کردن " رو ما هم بلدیم ! . هیئت حسینی سادات فردوس ، میعادگاه همیشگی ما در تاسوعا و عاشورای هر سال است و این هیئتی است خیلی قدیمی که به درستی تاریخش مشخص نیست و همه از بزرگ و کوچک به یادش دارند ؛ البته بسیاری از یادگارهای قدیمی و تاریخی اش در زلزله سال 47 فردوس در سینه خاک مدفون شده و بسیاری از موقوفاتش هم در هیاهوی چاه های عمیق و بی رحم خشکیده اند . با این وجود از موقوفات خاصه ای که در دست سادات فردوس مانده و مربوط به عصر شاه عباس است و به موقوفه صفوی مشهور ، می توان حدس زد که این اجتماع سادات ، تاریخی حداقل 400 ساله دارد ، احتمالا با نام ها و نشان های گاهی از یاد رفته ...
رضا
29 آذر 97 19:49
عکس‌های پرسنلی زیبایی هستند. احتمالاً دوباره مجبور به بروز کردن عکس‌های بچه‌ها شُدید. گل‌رخ برای خودش خانمی شده و شهاب هم یه نوجوان حتماً برازنده مثل پدرش. عکس جدیدی هم از بچه‌ها بذارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد