گل رخگل رخ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

گل رخ

رشد

1394/1/16 22:31
نویسنده : بابای گل رخ
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

جمعه جشن تولد کوچکی برای 4 سالگی گل رخ گرفتیم . امروز که عکس های 4 سال گذشته رو مرور می کردم ، از سرعت عجیب گذر زمان متعجب شدم ! .

فروردین 90 ، اولین روز تولد

دو ماهگی

3 ماهگی

9 ماهگی

زمستان 90

فروردین 91

یک سالگی

یک و نیم سالگی

دو سالگی

اولین روزهای ترک شیر مادر

3 سالگی

 4 سالگی

فکر نکنم که همیشه لازم باشه که " بر سر جوی بنشینیم " و " گذر عمر " رو ببینیم ؛ همین عکس ها " ز جهان گذران ما را بس " ! .

 

پی نوشت :

یادم رفت که بنویسم  تولد گل رخ در خانواده ی ما ، رکوردی صد و بیست ساله را شکست ! . سال های سال بود که شهرآشوب ها دختری نداشتند ؛ من و سه برادرم تنها فرزندان پدر هستیم و خواهری نداریم ؛ پدرم تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد ؛ پدر بزرگم تنها یک برادر داشته ؛ پدر بزرگم پسر عمه هایی داشته که ثابت می کند پدر پدر پدر پدرم دختر یا دخترهایی داشته است !.

آن مرحوم را در فردوس با نام " میرزا حامد امام جمعه " می شناخته اند ؛ زیلوهایی رنگ و رو رفته ، با درج اسمش در حاشیه ی زیلوها در مسجد جامع قدیم فردوس وجود دارد . شنیده ام که در دوره ی ناصرالدین شاه قاجار ، از اشخاص مورد احترام و معروف فردوس بوده است . قبرش در قبرستان سادات فردوس ( قبرستان خموشی ) درون چهارطاقی و بالای تپه ای مشرف بر قبرستان قرار دارد ؛ نوروز که از تپه بالا رفته بودم ، متوجه نبش قبر آن مرحوم توسط افرادی شدم که به امید گنج و آثار باستانی ، خواب صد ساله ی پیرمرد را برهم زده بودند .

فکرش رو بکنید که در خانواده ای بعد از صد و اندی سال ، دختری به دنیا بیاید !!! .

پسندها (2)

نظرات (5)

می شناسی دیگه !!!
17 فروردین 94 13:03
آمده بودیم بنویسیم از رخ گل خبری نیست چرا ؟ دیدیم : گل رخستان است اینجا ای پسر!! الان نه !! بعد سر فرصت میاییم و می کاویم و می گزاریم و چطو شد که به این روزشمارعمرهای بالای صفحه دقت نکردیم!!! ؟ به پنج سالگی تبریک می گوییم که سه روزی هست ا گل رخ را تجربه می کند !! این شهرآشوبیهای این چند روز اخیر پس برمی گردد به اتش افروزیها و آتش بازیهای گل رخانه !! کیک رو هم که حمیدکم بچگکم یک تنه دخلشو اورد !! استثنا نداره لامصب این بخوربخورها!! ایراد نگارشی ویرایشی نگیری که با استفاده از گزاره های بلاغی و علم معانی ثابت خواهم کرد که چه هوشیارانه جای ارکان جمله را تغییر داده ام!! حالا شما هی فرمول فیزیکی به خورد بچه های مردم بده و آرشیو فیلمتو اشرف غنی کن !! گل رخ جان !! بوی بهار می دهد آوای نرم تو !
بابای گل رخ
پاسخ
ممنونم ؛ آرشیو فیلم رو به جایی رسانده ام که ذهنم هیچ فیلم دیگه ای رو به یاد نداره ! ؛ پیشنهادی برای فیلم ندارید ؟!
ملايجردي
18 فروردین 94 11:45
ان شاا...كه ازگزند حوادث درامان باشند ؛هردوشون به خودت رفته اند
بابای گل رخ
پاسخ
ممنونم ! ؛ تنهایی کوه نروی ! ، به فکر ما هم باش .
مامان پرهام
23 فروردین 94 12:27
خدا حفظش کنه ...روز به روز خوشگلتر شده. خدا مادرش رو حفظ کنه که تونست دختر زیبایی برای شهرآشوب ها بعد 120 سال به دنیا بیاره
رضا
27 آذر 97 18:58
لبخند گل‌رخ توی عکس سه سالگی‌ش دیوونه کننده و دلفریبه. به کی رفته؟؟؟
ایلیا
30 آذر 97 20:25
یعنی فامیلی شما "امام جمعه" بوده و تغییرش دادید یا اینکه جد شما به این نام معروف بودند؟ قرار بود در مورد نام خانوادگی‌تون بنویسید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد