گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

گل رخ

میل نوشتن

1397/12/9 22:27
نویسنده : بابای گل رخ
519 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

این روزها باز هم حال خوشی دارم ؛ ده روزی هست که تلگرام و اینستاگرام رو بستم ؛ نبستم ولی از همه ی گروه ها خارج شدم و همه ی مخاطبین رو هم حذف کردم . اولش برای خواندن مطالب کانال ها و با آنلاین شدنم ، بعضی از دوستان پیام می دادن که برگردم ؛ آنلاین شدن رو هم مخفی کردم که دیگه کسی پیام نده و مزاحمم نشه .
تلگرام خوبه ولی خیلی سطحی ، شلوغ ، پر سرعت و پرحاشیه است و وقت خیلی زیادی رو ازم می گیره .اولین باری نیست که به قصد ترک اعتیاد به شبکه های اجتماعی از تلگرام میام بیرون ؛ کلا زود زود دلزده میشم از اون فضاها ...
این روزها خیلی زیاد میرم پیاده روی ؛ حال و هوای اسفند و خنکی هوا خیلی خوبه و میشه مدت ها قدم زد و فکر کرد ؛ توی اون زمین های بزرگ آستان قدس در حدفاصل حجاب و اندیشه میرم و آسفالت های خسته و رنگ و رو رفته ی خیابان هایی که بعد سال ها هنوز رنگ آبادی رو به خودشون نگرفتن رو متر می کنم .
کتاب هم خیلی بیشتر از قبل می خونم و وقت زیادی رو هم اختصاص دادم به گلدون هام ؛ چند روز قبل توی یه فضای چند سانتی متر مربعی که گوشه ی یه گلدون فلفل خالی بود ، شاهدانه کاشتم ؛ امروز متعجب شدم که چقدر زود سبز شدن و کمی هم از سطح خاک بالا اومدن در حالیکه فلفل هایی که توی همون گلدون و خیلی قبل تر کاشته بودم هنوز سبز نشدن .
دوست دارم همین حال و هوا رو ادامه بدم و فعلا برنگردم به اون همه جنجال و بحث و شلوغی و سرعت شبکه ی اجتماعی ... حالم خوبه 
 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فاطمه
10 اسفند 97 0:15
سلام خدا رو شکر که به آرامش رسیدید و چقدر خوبه که دوباره می‌نویسید. البته فضای مجازی و گروه‌ها اگر به اندازه باشند و وقت زیادی رو از آدم نگیرند خوبه. اما کتاب خوندن یه چیز دیگه‌ست. موفق باشید.
مامان فاطمه
29 اسفند 97 1:54
سلام میلاد امام علی (ع) و روز پدر را به شما پدر نمونه و فداکار تبریک میگم. ضمناً در آستانه‌ی فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه‌ام را تقدیم شما و خانواده محترمتان میکنم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم. لحظه‌ی تحویل سال ما را هم از دعای خیر خودتان فراموش نکنید خاصه اگر در جوار حرم امام خوبی‌ها بودید. سال نو مبارک.  
ریحانه
19 فروردین 98 21:26
سلام متن خیلی خوبی بود فکر کردم فقط من تنها هستم که از فضای مجازی اینستا تلگرام واتساپ و غیره خسته میشم کاش همه ی اینا نیستو نابود میشد باز برمیگشتیم به فضای قشنگ وبلاگ نویسی  وبلاگ شما اولین وبلاگیه که میبینم تاریخش انقضا نخورده و مال همین روزاست باور کنید بعضی وقتا میرم سراغ وبلاگهایی قدیمی حالم گرفته میشه  که  بروزرسانی همه وبلاگها برمیگرده به سال ۱۳۹۲ انگار همه در سال ۹۲ از دنیا رفتن 😂😂😂😂😂 ادامه بدید شاید همه باز گشتن موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد