گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه سن داره

گل رخ

حس بد رژیم !

1393/11/6 23:30
نویسنده : بابای گل رخ
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چند روزی هست که مامان یک رژیم غذایی جدید رو شروع کرده ؛ چند روزی هم هست که برآمدگی شکم من برای بعضی ها خیلی جلب توجه می کنه ! ؛ امروز گل رخ رو بردم مدرسه ی مامان و خودم رفتم دروازه قوچان برای خرید آجیل و ظهر دوباره رفتم دنبالشان ؛ این رفت و آمد به مدرسه مامان باعث شده که چندتایی از همکاران ایشون مدعی بشوند که : " شکم شوهرت مثل شکم شوفرهای تریلی زده بیرون ! " ...

از دقایقی پیش و در هجوم صحبت های این چنینی ، خریدهای متنوع سبزی جات و صیفی جات ، صحبت های همیشگی از رژیم و لاغری ، پیام های رد و بدل شده در شبکه های اجتماعی و تکرار مکرر و موریانه گون " کالری " ، تصمیم گرفتم که رژیم بگیرم ! .

باید بیشتر به فکر حجم و نوع غذاها باشم . برای یک شروع طوفانی عکس زمینه ی رایانه رو تغییر دادم . 

اول این بود :

و حالا شده این :

با قد 183 سانتی متر و وزن 89 کیلوگرم که همین الان اندازه گیری کردم ، نمی دونم چقدر بتونم وزن کم کنم ؟! همین حالا که مشغول نوشتنم شدیدا گرسنه شدم ! ؛ فکر کنم بهتر باشه که رژیم رو از فردا صبح شروع کنم ؛ فکر این که نهار فردا چی باشه هم از سرم بیرون نمیره ... رژیم گرفتن خیلی حس بدی داره ! .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهدی شمس آبادی
7 بهمن 93 0:40
بمیرم برات!! منم از فردا ورزش کردنو شروع میکنم و رژیم بی رژیم. به خاطر حرف مردم نه اما برای سلامت _ نه برای خودم ، برای دیگران که براشون مشکل درست نکنم_ و راستش از نظر جمال شناسی هم خوب نیست!! ما از شما سنگین تریم!!
پرآبی
7 بهمن 93 23:03
کافیه تصمیم گرفته باشی رژیم بگیری .... دستگیره در یخچال هم خوشمزه به نظر می رسه!!!!!!!
بابای گل رخ
پاسخ
رژیم گرفتن من بیشتر شبیه یک جوک تکراری است ! ؛ همین امشب که از حرم بر می گشتیم ، داخل ماشین و بعد از خریدن اشترودل برای بچه ها : - گل رخ این اشترودلش رو نمی خوره ، بیا بخور ! ... - شهاب اشترودل خورده و لقمه ی پنیر و گردوش رو نمی خواد ، حیفه برکت خدا رو دور بریزیم ، تو بخورش ! ... مشکل " پدر بودن " است !!!
مامان پرهام
8 بهمن 93 0:06
من عاشق اون ظرف پر از سالادم. راستی چه جوری زمینه ی کامپیوترتون غذا بوده؟ معمولا گل و طبیعت می گذارند! شما هم باید حدود 6کیلوگرم از وزن خود بکاهید. ورزش کنید. روزه بگیرید. اینو جدی گفتم. به آدم احساس سبکی می ده.
بابای گل رخ
پاسخ
از سایت هایی که عکس زمینه برای مانیتور به اشتراک می گذارند انتخاب می کنم و چه عکس زمینه ای بهتر از غذا ؟!!! مشکل رژیم گرفتن برای پدر ها رو توی نظر قبلی نوشتم که هر دورریزی رو برای اینکه " برکت خداست " و " حیف این غذای خوشمزه " روانه ی معده ی پدرهای بیچاره می کنند ! پارسال یک مدتی وزن کم کردم و این احساس سبکی رو واقعا تجربه کردم . مثل اینکه بار سنگینی رو بعد از سال ها حمل کردن ، زمین بگذارید ! .
مهدی شمس آبادی
19 بهمن 93 8:40
کجایی یا کجاهایی که کم پیدای پیدایی؟! نکنه این رژیم همه ی توش و توان تن زار و نزار ت رو گرفته و دیگه اونقدر حس نمونده که کی برد بزنی ! _ فعلا از اصطلاحات قلمی گرته برداری می کنیم تا به مرور اصطلاح مناسب و متناسب یافته آید _ بی خبرمان مگذار ای همه خط و خبرت شیدایی! نکنه رفتی تو خط ابتیاع مجدد!! ؟
بابای گل رخ
پاسخ
رژیم که دو سه روزی بیشتر طول نکشید و سرنگونش کردم اما همان دو سه روز ، ضربه ی سختی به روح و روانم زد که نگو و نپرس !!! .
آیسان
24 بهمن 93 13:28
سلام اپ کردم با یه موضوع خیلی توپی دوست داشتید سربزنید -بای بای
محمد
25 بهمن 93 12:41
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
رضا
28 آذر 97 16:44
تا حالا حس رژیم نداشتم. نمیدونم چجوریه. ولی باید خیلی بد باشه چون همیشه از هر چی منع می‌شیم بهش حریص‌تر میشیم. اونوقت همونطور که گفتید همه چیز خوشمزه به نظر میاد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد