گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

گل رخ

مو !

1392/8/4 20:23
نویسنده : بابای گل رخ
761 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

در فامیل ما گوگل ( gogol ) موهایی با فر خاص خودش رو داره . به نظرم یه ژن قدیمی بعد چند صد سال مخفی بودن خودش رو در موهای گلی نشون داده ؛ چون در کل فامیل پدری و مادری منحصر به فرده ؛کسی از این موها نداره و به خاطر نمیاره که از رفتگان هم کسی داشته !

موهای گلی تا وقتی کوتاه بود نیازی به مرتب کردن نداشت و راحت بودیم ؛ مثل این دوتا عکس که مرداد پارسال گرفته شده :

گلی در بغل خاله نرگس ...

و

 گلی در بغل بابا آقا ؛ بابای بابا ؛(خراسانی ها گاهی پدربزرگ های سید را "بابا آقا " خطاب می کنند . )

اما بعد از مدتی که موها بلند تر شدن مشکل شروع شد . چون موها لابلای هم گره می خوردند و نمیشد با شانه کردن هم موها رو مرتب کرد چون برای گلی دردناک بود و بعد چند دقیقه موها دوباره به حال اول بر می گشتند . آخر سر هم خسته شدیم و موها رو از ته ته کوتاه کردیم :

از اول تابستان که موها دوباره به حال اول بر میگشتند مشکلات کم کم شروع می شدند . این اواخر شبیه مارادونا شده بود ؛ موهایی فرفری و نامرتب ( عکس پست های " اول مهر " و " فرشته نجات " رو ببینید  ) . 

هفته قبل از غفلت گلی پای کارتون باب اسفنجی استفاده کردم و موهاش رو مرتب کردم . نتیجه خوب شده بود .البته گلی هنوز به مدل جدید مو عادت نکرده و بعضی وقت ها خرابش میکنه .

تمام فرهایی هم که توی این عکس ها دیدید طبیعیه ! هیچ وسیله ای جز یک برس به کار نبردم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زینب
4 آبان 92 19:31
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم ببین .
داداش
8 آبان 92 20:00
چه موهای قشنگی !
اولین سایت تخصصی قالب کودک شـما..مادام
26 آبان 92 4:39
سلام مامانی با آرزوی سلامتی برای نی نی شما برای دیدن بیش از 60 نمونه از قالب های ما به سایت کوکانه ما دعوتین... سفارش در سایت ما چند ویژگی خوب داره.. *پشتیبانی همیشگی... *سرعت لود و کیفیت قالب.. *ابزارهای جانبی و فانتزی... *وتنوع بسیـــار خاص و کودکانه... خوشحال میشیم کارهای جدید مارو هفتگی دنبال کنید boofy.ir غذای باب اسفنجی رو خوب اومدی خواهر
یه دوست
29 آذر 97 22:01
دختری که بعد از ۱۲۰ سال به خانواده‌ای داده بشه ژن انتقالی بهش هم باید قدیمی باشه. مثل همین فر مو که خیلی هم زیباست. تو رو خدا دیگه کچلش نکنید. چرا اینقدر به کچلی علاقه دارید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد