گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

گل رخ

غذای باب اسفنجی !

1392/8/17 13:31
نویسنده : بابای گل رخ
734 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه شب من و داداش هوس کردیم که غذای مورد علاقه باب اسفنجی شلوار مکعبی یعنی " همبرگر مخصوص رستوران آقای خرچنگ بد اخلاق " رو درست کنیم . علتش هم دیدن یه قسمت از کارتون باب اسفنجی بود که " بابی " با " شاه نپتون " بر سر پختن خوشمزه ترین همبرگر اقیانوس مسابقه گذاشته بود . برگر ها رو با گوشت چرخ کرده ، پیاز ، سیب زمینی ، سیر ، پودر نان ، تخم مرغ و ادویه ( نمک ، فلفل سیاه ، پودر سیر ، پاپریکا و پودر لیمو عمانی ) درست کردیم و از نان همبرگری کوچیک استفاده کردیم . نتیجه کار عالی شد و بچه ها با علاقه خوردند . به قول باب اسفنجی " بهترین همبرگر ، با عشق پخته میشه ! " یا یه همچین چیزی ! .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

داداش
18 آبان 92 12:54
من زیاد خوردم این شکلی شدم
بهارک همتی نورانی
5 آذر 92 23:58
نوش جان. کارتون باب اسفنجی رو خیلی دوست دارم. از بچه هام بیشتر ذوق نشون میدم.
مامان فاطمه
29 آذر 97 8:55
اول‌ها که کارتون باب اسفنجی اومده بود با خواهرزاده‌م می‌نشستم نگاه میکردم. من از شخصیت پاتریک خوشم‌ میاد. با اون دوبله جالبش. خنگ و ساده‌ست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد