گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

گل رخ

تولد شهاب

1393/4/7 23:09
نویسنده : بابای گل رخ
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شهاب 10 ساله شد . فعلا این جا نوشتم تا سر فرصت عکس هایی ازش بزارم ! .

این کیک تولدش : 

طبق معمول مراسم تولد ( یا به قول گل رخ : تتبد ! ) با حضور عمو عباس و پرنیان برگزار شد . 3 نفر از همبازی های شهاب هم حضوری افتخاری داشتند ! .

امروز صدمین سالگرد شروع جنگ جهانی اول هم بود ! . 

و یک مناسبت دیگه اینکه روز تولد من ( 26 دسامبر 1977 ) هم زمان با روز فوت چارلی چاپلین بوده و روز تولد شهاب هم زمان با فوت مارلون براندو ! دو تا از بهترین هنرمندانی که من دوست دارم ! .

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (6)

سحر
7 تیر 93 10:15
تولدت 10 سالگیت مبارک شهاب جون. ____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$
مامان پرهام
13 تیر 93 22:09
چه جالب هم زمانی تولد فرزندانتون با شخصیت های مورد علاقه تون. در ضمن به خانومتون بگید خیلی خوبه که پسرش تیر ماهیه چون متولدین تیر عاشق مادرشون هستند
الهام
3 اردیبهشت 95 1:57
برام خیلی عجیبه شما شباهت های بسیار عجیبی با همسر من دارید چند روز پیش ایشون یک گلذان یاس رازقی عمامه ای برایم خرید وگفت امیدوارم برایتان خاطره ای از من بسازد.علاقه ی زیادش مرا به جستجو در اینترنت در رابطه با نگهداری و پرورش این گل خوشبو وادار کرد ونتیجه اشنایی با وبلاگ شما شد و از ان روز هر روز نوشته هایتان را خواندم .علاقه به اشپزی گوشت کوسفند دیزی سنگی کره محلی روغن زرد شیطنت های کودکی دلمه وعطر ترخون ماست گوسفندی پرورش گل وگیاه بوییدن موهای بلند دخترم از خصو صیات بارز همسرم است .انجا که از بوهای خاطره انگیزتان نام بردید همه وهمه مخصوصا بوی اجر نمدار را بارها برایم گفته است وحالا که از مارلون براندو حرف زدید حیرت کردم ازین همه یکفکری .من همیشه انگونه به همسرم عشق میورزم که شاید برای خیلیها قابل باور نباشد امیدوارم این عشق در زندگی شما هم بیش از پیش جاری باشد وبه همسرتان به خاطر این همه بی الایشی وسرزندگی شما تبریک میگویم .کودک درونتان همیشه زنده باد
بابای گل رخ
پاسخ
سلام امیدوارم عشقتان همیشه پایدار باشد . با حرف شما غیر از " علاقه به بوییدن " موافق نیستم ! همه ی مردهای ایرانی عاشق آبگوشت و گوشت و ماست گوسفندی و روغن حیوانی و دلمه و این قبیل خوراکی ها هستند و من شوهر و شما استثنا نیستیم ! اما قبول دارم که آدم هایی که به حس بوییدن اهمیت می دهند کمتر هستند یا شاید هستند اما کمتر مثل من از این حس و تاثیر بوییدن اشیاء خوشبو حرافی می کنند ! در هر صورت سلام بنده را خدمت " آقا " عرض نمایید ؛ خوش و خرم باشید و به وبلاگ ما هم زود زود سر بزنید ؛ هرچند مدت زمان مدیدی است که این وبلاگ مهجور مانده است اما قصد دارم دوباره به زندگی امیدوارش کنم ! .
الهام
3 اردیبهشت 95 1:59
تازه یادم رفت بگم ما هم یه پسر متولد 9 تیر 94 داریم
الهام
11 اردیبهشت 95 1:49
من هم با حرف شما موافق نسیتم در اطراف من مردی پیدا نمیشود که ابگوشت در دیگ سنگی بار بگذارد و برود تا انطرف شهر برای خرید تا پالم به خورد بچه هایش ندهد و فقط در خوردن شریک نباشد و اشپزی را تبدیل به یک تفریح خانوادگی کند . آن همه ی مردهایی که شما گفتید عاشق این قبیل خوراکی ها هستند فقط عاشق خوردن هستند همه ی لذت بردن انها فقط در همان 5 دقیقه سر میز غذا خلاصه میشود امیدوارم وبلاگتان همیشه بروز باشد
بابای گل رخ
پاسخ
پس با این حساب من و آقاتون باید خیلی گوهرهای نابی برای خانواده باشیم و البته به نظر می رسه که حق با شماست چون خود من هم وقتی از بعضی تجربه ها با دوستان و همکارام صحبت می کنم ، بیشتر دستم می اندازن تا این که تشویقم کنند .
یه دوست
28 آذر 97 18:35
تولدش با ۵ ماه تاخیر و ۷ ماه تعجیل مبارک 😊😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد