گل رخگل رخ، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
شهاب شهاب ، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه سن داره

گل رخ

سفر زمستانه

1393/10/4 21:59
نویسنده : بابای گل رخ
807 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بچه ها و مامان روز چهارشنبه 26 آذر با قطار رفتند قم و روز دوشنبه اول دی برگشتند . سفر خوبی بوده و با قطار هم خیلی خوش گذشته ؛ من نبودم و خبری از جزئیات سفر ندارم که اینجا بنویسم ؛ فقط سفارش سوهان مخصوص عارفی داده بودم که انجام دادند ؛ این سوهان خوشمزه و نازک رو از دوران دانشگاه به خاطر دارم .

این طور که تعریف کردند گل رخ تمام مدت سفر با قطار در حال جنب و جوش و بازی بوده و چند تایی دوست هم پیدا کرده ... 

سفر با قطار به شهاب هم خوش گذشته ؛ مخصوصا به این علت که شهاب آخرین بار در اسفند 83 و نه ماهگی در همین مسیر سوار قطار بوده ! و خاطره ای از سفر با قطار در ذهن نداره ...

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله
4 دی 93 22:30
چقدر عکساش قشنگه عزيييييييييييييييييييزم ميشه لطفا تو جشنواره عکس به عکس خواهرزاده من هم راي بدين کد75را به 1000891010بفرستين ممنون
مهدی شمس آبادی
5 دی 93 0:23
ما هم یکی دو روز قبلش مجبور شدیم قطار سوار بشیم بعد از مدتها !! خدا تو و این اکبردگار رو بگم چیکار نکنه !!! یکی از رفقای همکلاسی قمی تشریف دارن اما ما هنوز سوهانی ندیده ایم !! البته یک مورد بود که توضیح خواهم داد در گزارش سفر هفته ی آخر . و شما خانوادگی مشتاقید و علاقمند به گرفتن عکس انگار !! و این موبایلها هم که چه آسان کرده کار را . و قطارهای مسیر مشهد تهران قم سوپر لوکسند و این یکی گمانم از اون سریع السیرای زود رسون بوده و پول دو تا کلاس خصوصی رو ازتون استدند !! _ بعضی افعال رو باید اصفهانی به کار برد _ و تو هم که توفیقاتت همیشه رفیق نیست و البته برای برقراری تعادل در اون ایام شما باید همون مشهد می موندید . اون طراری رو هم ما پیش خودمون بایگانی کردیم و در خزانه ی حجت نهادیم و فکر نکنم نیازی به نشر عمومی داشته باشه !!! و ما چون از هنر عکاسی چیزی حالیمون نیست حرفی نمی زنیم گرچه یکی دوتاشون چشممون رو گرفت ! و گلی همچنان می تازد و می تازاند !! خدا عاقبتت رو به خیر کنه با این گلی که نشون داده در زبان داری و زبان آوری می خواهد دست شهر آشوب را ببندد !! قضیه ی رستم و اسفندیار پیش نیاد یه وقتی !! من به عنوان سیمرغ داستان همینجا اعلام می کنم که به سبب کهولت ما را پر و بالی نماندست !!
بابای گل رخ
پاسخ
به خاطر داشته باشید که رفیق قمی تان شما را با سوهان های میدان 72 تن نفریبد ! ؛ بگویید که فقط سوهان عارفی می خورید و لاغیر ! ؛ بعد از خوردنش ما را دعا خواهید کرد و به پیامبری اشکمی ما ایمان خواهید آورد ! . قطار مسیر رفت به قم معمولی بود و مسیر برگشت ویژه و اتفاقا از قطار معمولی راضی تر بودند .
مهدی شمس آبادی
5 دی 93 0:27
تو دو سه تا عکس متوجه انگشتای گلی شدم ، انگار زیاد فیزیک کار میکنه !! جهت میدان و جریان و اینجور چیزا رو انگار نشون میده !! شدت میدان مغناطیسی (تسلا ) بود دیگه ؟ تسلای خاطرت باشد همیشه و شهاب بعضی جاها چه مظلوم !! و بالاخره مافیا کارش به کجا کشید ؟ شورای مدرسه رو از خود کردید ؟ و پدر برای کی یادآور کوه بود ؟
بابای گل رخ
پاسخ
یک بنده ی خدایی از همکاران دنبال کوه شدن ! بود ؛ توهم زیادی به مغزش زده بود ! .
مامان فاطمه
28 آذر 97 12:47
سفر با قطار جزو راحت‌ترین سفرهاست اما با بچه توی زمستون خیلی سخته.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رخ می باشد